Kako povećati broja pretplatnika na Youtube

Pretplatnici i gledatelji YouTube kanala njegova su slamka spasa. Oni su imperativ za YouTube kanal kako bi mogao napredovati na platformi. Da bismo vam pomogli, dajemo vam najbolje značajke YouTubea danas.

Značajke YouTubea​

Što se tiče mjesečno aktivnih korisnika, YouTube je današnja najveća platforma za dijeljenje videa. Mnogi poznati influenceri i kreatori sadržaja započeli su svoju karijeru na YouTubeu, a dio njihovog uspjeha možemo pripisati njihovim vjernim gledateljima i pretplatnicima. Jer, doista, nijedan kreator nikada neće postati velik bez strastvenih gledatelja koji čekaju da progutaju njihov sadržaj.

Srećom, YouTube je objavio više značajki koje pomažu kreatorima da steknu više pretplatnika. Ako želite znati koje su glavne značajke YouTubea danas, ovaj je članak za vas.

Opće informacije o YouTubeu​

YouTube je započeo kao jednostavna platforma za dijeljenje videozapisa s ograničenim značajkama. Međutim, platforma je s vremenom postala jedini videoplayer po izboru na mreži, pa je toliko narasla da sada ima preko 1,7 milijardi jedinstvenih posjetitelja svaki mjesec. S vremenom je YouTube stalno ažurirao svoje značajke kako bi poboljšao sveukupno iskustvo svojih korisnika.

Iako je YouTube još uvijek ista web stranica, nekoliko se stvari promijenilo od njezina rada 2005. YouTube Playlist jedna je od prvih značajki platforme koja je postala bitna za YouTube korisnike i kreatore sadržaja. Bilo je to također otprilike u isto vrijeme kada je YouTube dodao značajku pretplate.

YouTube neprestano dodaje nove značajke i izbacuje one koje ne rade. Osim povećanja značajki, YouTube kanali također postaju sve popularniji. Od prvog učitanog YouTube videa "Ja u zoološkom vrtu" 2005. godine, platforma sada ima više od 800 milijuna videozapisa.

Indijska diskografska kuća T-Series kanal je s najviše pretplata s 211 milijuna pretplata, a slijedi ga ozloglašeni kanal za dječje pjesmice Cocomelon – Nursery Rhymes sa 131 milijunom pretplata. Iako su ti kanali impresivni, brojni kreatori YouTubea uspješniji su, čak i s manje pretplatnika od najboljih kanala.

Ovi mali kreatori uglavnom se oslanjaju na korištenje različitih značajki i tehnika YouTubea u svoju korist. Evo nekih od najvažnijih značajki YouTubea 2023. koje većina kreatora maksimalno koristi kako bi povećala svoje pretplate i proširila kanale.

Top 8 YouTube značajki​

Koje su nove značajke YouTubea? Evo nekih od starih i novih značajki YouTubea 2023. koje možete maksimalno iskoristiti u svoju korist:

Popis pjesama​

Popisi za reprodukciju koje izradite na svom YouTube kanalu imaju moć privlačenja gledatelja i pretplatnika. Značajka Playlist jedna je od glavnih značajki YouTubea 2023. koju svaki kreator mora maksimalno iskoristiti.

Gledateljima popisi za reprodukciju pomažu u razumijevanju logičkog redoslijeda videozapisa kanala, posebno ako taj kanal ima više od stotinu prijenosa. Obično popise za reprodukciju možete kategorizirati na temelju teme ili teme. A kada gledatelj dovrši jedan video na tu određenu temu, sljedeći se reproducira drugi video u nizu.

Ako slijedite fiksni i redoviti raspored objavljivanja, vaš bi kanal mogao postati preopterećen videozapisima što bi korisnicima otežalo snalaženje. Stoga će popis za reprodukciju pomoći gledateljima da pronađu videozapise koje vole gledati.

Gledatelji mogu pronaći značajku Popis za reprodukciju na dva odjeljka vašeg kanala—Početna stranica i kartica Popisi za reprodukciju. Početna stranica kanala sadrži najnovije i aktivne popise za reprodukciju.

Gledatelji odmah mogu vidjeti i sami odlučiti izaziva li vaš sadržaj njihove interese ili ne. U suprotnom, gledatelji mogu otići na karticu Popis za reprodukciju kako bi provjerili prethodni katalog YouTube sadržaja vašeg kanala.

Na ovoj kartici gledatelji će pronaći svaki popis za reprodukciju koji vaš kanal ima, čak i posebne popise za reprodukciju koje dijelite s drugim YouTube kanalima.

Ako gledatelji smatraju vaš popis za reprodukciju i cijeli sadržaj organiziranim i lakim za navigaciju, najvjerojatnije će se pretplatiti.

Vodeni žig marke​

Drugi na našem popisu najboljih značajki YouTubea 2023. je vodeni žig marke.
YouTube omogućuje kreatorima da svojim videozapisima dodaju vodeni žig marke. Kada gledatelj klikne na vodeni žig, pojavit će se prijedlog pretplate s YouTubea.

Korištenjem ispravno izrađenog vodenog žiga privući ćete potencijalne pretplatnike. YouTube preporučuje izradu vodenih žigova s prozirnom pozadinom, a ne s punom. Međutim, morate osigurati da vaš vodeni žig nije previše blag ili dosadan kako bi gledatelji primijetili.

Najčešći vodeni žig je logo marke. Najbolji način da stavite ovaj vodeni žig je da izgleda kao gumb "pretplatite se" na maleni dio videa, tako da će vaši gledatelji shvatiti da zapravo mogu dodirnuti taj gumb.

Postoje dva mišljenja o najboljem vremenu za pojavljivanje vodenog žiga na videozapisu, iako YouTube dopušta kreatorima samo postavljanje vremena po kanalu, a ne po videozapisu. Mnogi predlažu stavljanje vodenog žiga od početka videa ili nakon 30 sekundi do jedne minute prije početka.

Završni ekran​

Završni zaslon vaših videozapisa jedna je od glavnih značajki YouTubea 2023. koju možete koristiti za promoviranje i izravno povezivanje svojih drugih YouTube videozapisa. Gledatelji koji dođu do završnog zaslona najvjerojatnije će uživati u vašim videozapisima.

Kada se gledatelji nađu na završnom zaslonu, mogu odabrati neki drugi vaš videozapis ili videozapis nekog drugog koji nadopunjuje videozapis koji su nedavno pogledali.

Jednom kada gledatelji pogledaju dovoljno videozapisa vaših videozapisa, vjerojatnije je da će se pretplatiti. Možete dodijeliti zadnjih deset sekundi za svoj završni zaslon prije nego što upotrijebite YouTubeov uređivač završnog zaslona za povezivanje na svoje najpoželjnije videozapise.

Također se isplati provjeriti YouTube trendove kako biste otkrili što staviti na završni zaslon. Kakav je YouTube trend u 2023.? Jedan od najpopularnijih trendova ove godine su videozapisi s uputama. Dakle, možete iskoristiti ovaj trend u svoju korist postavljanjem jednog od svojih videozapisa s uputama, ako ih ima, na završni zaslon.
Videozapisi na vašem završnom zaslonu moraju biti izvanredne kvalitete. Da biste stvorili impresivne videozapise, možete koristiti profesionalni softver za uređivanje videozapisa.

Istaknuti video​

Videozapis koji se automatski reproducira nakon što gledatelji posjete YouTube kanal naziva se Feature Video. A istaknuti videozapis jedna je od glavnih značajki YouTubea 2023. koju kreatori moraju maksimalno iskoristiti kako bi pridobili potencijalne pretplatnike.

Svojim značajnim videozapisom možete pozdraviti posjetitelje svog kanala i predložiti im da se pretplate. YouTube algoritam 2023 omogućuje postavljanje višestrukih videozapisa za nove pretplatnike i gledatelje kako biste izbjegli iritiranje svojih postojećih pretplatnika. Možete postaviti dublji ili detaljniji video za postojeće pretplatnike kako ne bi napustili vaš kanal.

Trik je ovdje prenijeti dojmljiv i privlačan video zapis koji potiče gledatelje da se pretplate.

Početna stranica​

Osim kategoriziranja videozapisa u popise za reprodukciju, svoje najrelevantnije videozapise možete istaknuti na svojoj početnoj stranici. Lako je prilagoditi postavke vašeg kanala onako kako želite. Prilagodite svoju početnu stranicu tako da je podijelite u značajne dijelove.

Početna stranica vašeg kanala može sadržavati do 12 odjeljaka. Iako je svaka postavka kanala unaprijed postavljena za prikaz četiri odjeljka s javnim videozapisima — Shorts, Prijenosi, Popisi za reprodukciju i Pretplate.

Da biste izradili odjeljak, možete se prijaviti u YouTube studio. Na lijevom izborniku Studija dodirnite Prilagodba , zatim Izgled i Dodaj odjeljak . Kada uspješno završite, u svoj odjeljak možete dodati videozapise, popise za reprodukciju i istaknute kanale.
Stoga svoje popularne ili srodne videozapise možete promovirati putem kartice. YouTube kartica jedna je od najizvrsnijih značajki YouTubea 2023.

Započnite tako da zavirite u svoj YouTube Analytics kako biste identificirali svoj najpopularniji videozapis jer vam je najvjerojatnije donio najveći broj pretplatnika od datuma prijenosa. Najpopularniji video koji je donio najviše pretplatnika naziva se magnet za pretplatnike.

Zatim više puta promovirajte taj video. Osim uključivanja tog videozapisa na završni zaslon, gledatelje možete potaknuti da se pretplate postavljanjem kartice. YouTube kartice su interaktivni slojevi koje možete postaviti na svaki video i pojaviti se na mobilnom i PC gledanju.

Pažljivo odaberite svoje prenesene videozapise koji odgovaraju vašem magnetu za pretplatnike. Tom sadržaju dodajte karticu s vezom na vaš pretplatnički magnetski video. Kartica će tada iskočiti na odabranim videozapisima.

Nadajmo se da će korisnici kliknuti na karticu i vaš pretplatnički magnetni video biti zanimljiv, pozivajući ih da se pretplate.

Veze na polju opisa​

Za razliku od većine platformi društvenih medija kao što su Instagram i TikTok, možete postaviti poveznice na opise svojih videozapisa. Stoga ga čini jednom od najboljih značajki YouTubea 2023. i svih vremena. Ova je značajka izvrstan način povezivanja gledatelja s drugim društvenim mrežama ili web-mjestima kojima upravljate, osobnim blogom, na primjer.

Ako ste uključeni u affiliate marketing, okvir za opis najbolji je dio za postavljanje vaših affiliate veza. Na taj način svojim gledateljima dajete najbolja mjesta za dodatne informacije o vašem sadržaju ili proizvodima koje koristite u svojim videozapisima.

Osim ovih značajki YouTubea 2023., kreatori moraju stvarati visokokvalitetan, kreativan i privlačan sadržaj kako bi privukli pozornost i zanimanje svojih gledatelja. Jedan od najpreporučljivijih načina za stvaranje vrhunskih videozapisa je pomoću vrhunskog alata za uređivanje.

Partnerski program za YouTube​

Nakon što ispunite kriterije usluge YouTube, kao što je postizanje određenog broja pregleda i pretplatnika, moći ćete se pridružiti Partnerskom programu usluge YouTube.

YouTube je ove godine obnovio pravila prijave za Partnerski program. Promjene utječu na nove podnositelje zahtjeva i suspendirane YouTube kanale. Dakle, koje su promjene u YouTube partnerskom programu 2023?

Počevši od 5. lipnja, YouTube daje 21 dan podnositeljima zahtjeva koji se prvi put prijavljuju i imaju odbijenu prijavu za žalbu. U suprotnom, moraju čekati 30 dana prije nego što se mogu ponovno prijaviti. Dok obustavljeni kanali iz programa imaju 21 dan za žalbu i 90 dana čekanja za ponovnu prijavu.

Osim značajki YouTubea 2023., isplati se pratiti svaku promjenu Partnerskog programa za YouTube ako želite generirati prihod od YouTubea putem oglasa.

Upotrijebite značajke YouTubea da lansirate svoj račun​

Isplati li se pokrenuti YouTube kanal 2023.? Definitivno! YouTube samo povećava i nadograđuje svoje značajke kako bi kreatorima pomogao u osmišljavanju najboljih strategija za stjecanje gledatelja i pretplatnika te omogućio pretplatnicima da izvuku najviše iz sadržaja svojih omiljenih kreatora. Osim maksimiziranja najboljih YouTube značajki, možete shvatiti kako funkcionira YouTube algoritam za preglede i najbolje hakove YouTube algoritma.

Dakle, ako već niste, možete već danas pokrenuti YouTube kanal i uz pomoć najpopularnijih značajki YouTubea na ovom popisu možete postupno zaraditi pretplatnike.
 
Uredio moderator: